مداحی حاج حسین سیب سرخی


(اَگه بره سرم رو نیزه ها
فدا سر تموم بچه ها
پاشو برو عزیز برادرم
کسی نره به سمت خیمه ها) 4

((از قصه آب شدم
خونه خراب شدم )2
شرمنده ی زینب و روی رباب شدم)4

(مادر اومده بالاسرم
غرق خون شده با تو سرم
محشری شده برابرم
ای برادرم 4) 2

(
اَگه بره سرم رو نیزه ها
فدا سر تموم بچه ها)2
پاشو برو عزیز برادرم
کسی نره به سمت خیمه ها

((از قصه آب شدم
خونه خراب شدم )2
شرمنده ی زینب و روی رباب شدم)2

((
اَگه بره سرم رو نیزه ها
فدا سر تموم بچه ها)2
پاشو برو عزیز برادرم
کسی نره به سمت خیمه ها) 2

(از قصه آب شدم
خونه خراب شدم )2
شرمنده ی زینب و روی رباب شدم

(مادر اومده بالاسرم
غرق خون شده با تو سرم
محشری شده برابرم
ای برادرم 4) 2

((
اَگه بره سرم رو نیزه ها
فدا سر تموم بچه ها)2
پاشو برو عزیز برادرم
کسی نره به سمت خیمه ها) 2

(از قصه آب شدم
خونه خراب شدم
شرمنده ی زینب و روی رباب شدم)3

لب گودال خواهر افتاده
ته گودال مادر افتاده
آن طرف تر برادری تنها
بین یک مشت خنجر افتاده
پیکر افتاده
بی سر افتاده
خنجر افتاده
معجر افتاده .....



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت13:42---17 بهمن 1394
سلاااااام خوبی؟پست آخرت خیلی قشنگ بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم دوست داشتی به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 بهمن 1394برچسب:, | 13:39 | نویسنده : مسعود ،رضا ،محمدحسین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.